joi, 27 august 2009

Scleroza Madonnei sau despre cum discriminarea nu e buna

Ne place sa ne lamentam. Ne lamentam daca nu avem concerte, ca suntem ultima tara din lume fara stadioane si normal ca nu vrea nimeni sa cante in Romania. Ne lamentam si daca avem concerte, ca s-a auzit prost, oamenii au falsat si au facut playback (si, dupa cum stim cu totii, "playback poa' sa faca si o surdo-muta").

Concertul Madonnei n-a fost nici mai mult, nici mai putin decat era de asteptat sa fie. Adica femeia a dansat, a schimbat outfit dupa outfit, a avut proiectii si scenografii spectaculoase. Atat. N-a dat dovada de o voce extraordinara, pentru ca nici nu ne asteptam la asta din partea ei; cine credea ca o va asculta pe Tarja Turunen n-a nimerit unde trebuia. Ca sa nu mai zic de bomba pe care am auzit-o azi dimineata, de la niste oameni scarbiti ca momentul romanesc (pe care il anuntase media noastra minunata) a fost de fapt un dans tiganesc; ce, Madonna crede ca noi suntem tigani? Madonna nu crede nimic despre noi pentru ca nici n-o intereseaza. Ea n-a avut nicio clipa intentia de a pregati un moment romanesc; La isla bonita a fost imbogatita cu acorduri tiganesti est-europene (est-europene, da balcanice, nu romanesti!), iar melodia a fost cantata asa pe tot parcursul turneului. Nu suntem noi nici mai speciali, nici mai obiditi decat altii.

In schimb, n-am putut sa nu observ ca desi nu arata de parca ar avea 50 de ani, Madonna manifesta totusi niste semne de scleroza. Care-a fost treaba cu momentul "Am auzit ca in estul Europei exista discriminare impotriva romilor. Vreau sa va spun ca discriminarea nu e buna!"? I-auzi! Ii multumim doamnei cu show-ul ca se erijeaza intr-un Bono de moralitate si toleranta. Aparent kabbala si yoga si-au facut efectul, poate o sa incercam si noi.

4 comentarii:

ank&ralu spunea...

Promit solemn sa nu mai merg la nici un concert caruia sa-i lipseasca orchestra! Going to concerts without an orchestra is like eating at McDonald's! Asa ne trebuie daca am vrut Madonna!

Crisa spunea...

Lasa ca a salvat tiganul situatia, dupa cum ziceai. Madonna bahtalo! Iar tiganca dansatoare, cum era tiganca! Unde gasim noi niste cursuri de dans tiganesc, oare?

ralucut spunea...

ancut, ti-ai amintit parola de intrat pe blogul nostru?
de fapt madonna a imitat-o pe loredana. pai cate albume cu muzica tiganeasca, cate show-uri cu taraf... noi avem originalul! iar eu am inteles ce le unea de imi placeau amandoua in copilarie si nu mai imi plac acum

ralucut spunea...

:) nu am scris mai sus ce imi placea: ca nu se luau in serios