miercuri, 16 septembrie 2009

Ladies gone wild

Disclaimer: afirmatiile de mai jos nu reprezinta (neaparat) punctul de vedere al autoarei acestui blog. Fiecare cuvant este subiect al legii negeralizarii sociologice si se refera strict la indivizi determinati si nu la intreaga populatie din care indivizii respectivi au fost extrasi. Va rugam respectati drepturile de autor si faceti trimitere la personajul Domnita Ralu de fiecare data cand citati in viata de zi cu zi aceste vorbe de duh.

Domnita Ralu: ia mai da-i in doamne iarta-ma

Domnita Ralu: toti sunt niste cretini
Domnita Ralu: sunt cvasihandicapati
Domnita Ralu: in relatiile cu femeile
Domnita Ralu: sunt niste lasi
Domnita Ralu: nu isi asuma niciodata nimic
Domnita Ralu: daca ar putea sa plece
Domnita Ralu: si sa se intoarca de cate ori vor ei
Domnita Ralu: fara sa trebuiasca sa dea explicatii
Domnita Ralu: nici nu isi pot asuma o alegere - frate, sunt cu asta, ma abtin!
Domnita Ralu: nici nu le place sa joace rolul masculului pana la capat
Domnita Ralu: se scuza
Domnita Ralu: dau din colt in colt
Domnita Ralu: cand vad ei ca nu mai e nimic de facut
Domnita Ralu: de regula se dau la fund
Domnita Ralu: fara niciun cuvant
Domnita Ralu: niste cretini!

Onuca comment: Si eu, si eu! Sa aduc si eu o completare!

Domnita Ralu post-edit: Am ajuns, iata, la concluzia ca la inceputul anilor '90 au disparut ultimii barbati adevarati. Tot ce a urmat dupa n-a fost decat o facatura. Acum imi pare si rau ca nu mi-am facut rezerve, asa, ca la vreo 3-4 barbati pe care sa-i pun la conservat pentru zile negre.

6 comentarii:

hunkypunky spunea...

una singura? doua, cinspe, omiesasesutesaptezecisicinci!

Unknown spunea...

ma abonez si eu:)

ralucut spunea...

milady, stiu ca trebuie sa fiu o fata finuta, dar asta chiar nu mi se pare urat - rectificare: nu era "facaturi" era "agarici cacaciosi" :) ....

ralucut spunea...

si sa fii luat nu doar pentru mine just in case, ca ma stii, sunt generoasa, ci si pentru prietenele mele :)

Anonim spunea...

un prieten comun mi-a spus odata ca am putea fi prietene. aproape ca te-as invita la un ceai. nu pentru a regla conturi..exista un ceas din an in care vrajitoarele si printesele inchid ochii si viseaza..daca momentul asta nu are inca un nume ar trebui sa il inventam :)

Anca spunea...

pentru asta ar trebui sa existe in viata fiecareia un Mihai Matei, fratele cel mic :))