vineri, 1 februarie 2008

Excelent, Cristinica, excelent, a fost excelent! Ai fost intr-o pasa proasta? Excelent!

...asa-mi spunea o draga doamna acum cativa ani, sustinand ca ar trebui sa public. Asa imi spune acum si draga domnita pe care vreau s-o impartasesc azi cu voi. E o lady, desi n-ar recunoaste, pentru ca, in lumea ei, sa accepti ca esti lady inseamna sa accepti ca esti vulnerabila. Dar ea e totusi; e o lady pentru ca stie cand sa zambeasca numai din coltul buzelor si cand sa dea capul pe spate intr-un hohot nestavilit. Face diferenta intre Rambo si Rimbaud, dar n-ar deschide niciodata subiectul asta intr-un acces de "Uitati-va la mine cum va dau lectii!". Si poate sa-ti spuna si-n somn urmarea de la "Eu stiu c-ai sa ma inseli chiar maine...". N-ar spune niciodata ca e o lady, dar ii place asa de mult sa te auda pe tine spunandu-i-o, mijeste ochii ca un pisoi, toarce si se incolaceste toata in jurul sufletului tau de parca nu i-ar mai da drumul.

Deci asta e pentru tine, Did: "13 noiembrie 2002. Undefined hair color Freak, retrospectiva anilor 1999, 2000, 2001 e relevanta in sensul prezentei subiectului Freak in viata noastra making us better, stiind ce inseamna sa tii piept uraganului pe numele lui adevarat Sever Baby Iosif Georgescu, care inca ne mai face viata un calvar in ciuda fericirii tale de a nu face ora de geogra, mate etc. cand pe noi ne asculta cate 6 in ordine alfabetica (nelipsite fiind Bacsis, Cristea si Dumitrescu). Caci tocmai pleci din banca mea dupa ce m-ai pupat pe crestet si incerci sa scapi din stransoarea bratelor lui Duta si Zamfir (care striga citez: "Baaai, injur cu Biblia-n mana!"), ceea ce ma face sa ma gandesc la metafora din Patul lui Procust, pe care, oricat de evidenta ar parea, eu n-o-nteleg, si ma mai face sa ma gandesc ca iubesc felul tau caracteristic de a ma pupa si de a-mi cere in schimb "Iubeste-ma, feit Did", si iubesc si intransigenta ta si fun-ul nostru de care nu se amuza nimeni si care il oripileaza pe Victoras care sta cuminte la mine in fotoliu si ne priveste; asa...stai sa revin la inceputul paginii unde de fapt isi are originea aceasta fraza...Sandoiu ne tine un discurs cum ca ficusul nostru, ciot in prezent, a fost furat si inlocuit cu un trandafir japonez."

Si ca sa intelegem mai bine, citim asa:
Ion Minulescu - Celei care minte

5 comentarii:

Simina spunea...

Am descoperit blogul sora-tii si pot spune cu mana pe inima ca o iubesc. Si pe ea, si pe Iulia ei. Si iti spunem tie si nu ei pentru ca deja cunoastem si recunoastem traiditia ei de a nu placea vreodata prietenele sora-sii.

Cu aceasta ocazie nu pot sa nu ma intreb daca fashion guru Omar i-a vazut vreodata cizmele cauciucate verzi.

Crisa spunea...

Ramona se prapadeste de ras langa mine, multumim pentru inceputul de zi luminos.

Si zice ca te place pe tine

Andreea Verde spunea...

:)) ou boy, ai facut sava. sunt universale amintirile georgescu-sandoiu-lazarescu(ma rog, el nu apare aici):P
ce mod fresh de a-mi incepe dimineata, inspirat articol!

Simina spunea...

foarte multe zile de repaos deja. pe unde lenevesti, cristino? eu chiar intru in fiecare zi sa te citesc si tu ce faci?

Crisa spunea...

Revin imediat ce sosesc muzele pe canapeaua visinie a lui Bamse cu povesti proaspete din preumblarile mele.

Mare bucurie mi-ai facut, Grin! Mi-au vibrat asa un pic degetelele pe mouse intalnind un insotitor de drum. Bine ne-am regasit! Detalii vrem