joi, 31 ianuarie 2008

Se cauta un print

Atat ne-am straduit impreuna sa intocmim acea minunata lista de carti si povesti cu printese, incat trebuie sa va spun tuturor ca am avut onoarea sa-l intalnesc pe domnul pentru care am facut-o.

Ei bine, domnul care voia sa cucereasca o inima de printesa este exact asa cum ni l-am imaginat atunci cand cautam un pix si o foaie (n-am gasit decat un plic de la o factura, dar a mers si ala) ca sa facem o lista ca la carte in barul cu aer de So what. Adica este un print delicat si subtirel, ascuns bine sub caciula si manusile imense (pentru ca, exact ca si printesa cu bobul ei de mazare, nici printul nu trebuie sa strige din toate incheieturile "Uitati-va la mine ce fireturi de argint am!" ca sa fie un print adevarat). E o companie minunata, langa care poti sa petreci ore intregi fara ca macar sa-ti dai seama cum a trecut timpul. E plin de tabieturi si fixuri care mai de care mai fermecatoare, pe care oricat ai incerca sa le demolezi n-ai nici o sansa, caci sunt batute in cuie odata cu princiaritatea lui. Nici macar n-a vrut sa ne spuna numele printesei lui inefabile, ca sa nu "striveasca corola de minuni a lumii" (si asta, desi n-ati crede, a fost un citat chiar din el). Sa ridice mana aceea dintre noi care nu-si doreste un asemenea domn, fie el mai mult sau mai putin print?

Draga domnule, o domnita de langa mine imi spune exact in timp ce scriu ca e infiorator sa fii printesa, fiindca orice ai face, in fiecare moment, esti constransa sa ai grija in primul rand de imaginea ta si abia dupa aceea de tine. M-a pus pe ganduri, de aceea va transmit pe aceasta cale sa aveti mare grija de printesa dumneavoastra si sa-i dati toata libertatea.

Reverente

Si ca sa intelegem mai bine, citim neaparat:
Antoine de Saint-Exupery - Micul Print, cel care cauta un trandafir la fel cum printul nostru de mai sus cauta o printesa

2 comentarii:

Anonim spunea...

Aviz TUTUROR detinatorilor de printese? :)

Crisa spunea...

Pai daca v-ati gandit ca ati fi vizat, inseamna ca vreun motiv ar fi sa fiti vizat.

Ceva libertate sa fie ea insasi nu-i strica nici unei printese, macar din cand in cand, in vreo seara ratacita prin oras sau in vreo dimineata cu somn pana tarziu, ca Audrey Hepburn in Roman Holiday