miercuri, 9 ianuarie 2008

Ziua noastra cea frumoasa

Azi-noapte mi-am intors pe dos cutiile de amintiri si mi-am gasit jurnalul inceput in clasa a sasea si incheiat (oare?) in anul doi de facultate. Ce sursa lacrimogena de amintiri, cine-ar fi crezut ca dupa atatia ani mai au inca efectul asta?

Am redescoperit ziua noastra cea frumoasa: asa i-am spus celui mai frumos moment pe care l-am petrecut impreuna cu printesele mele. "7 iunie 2002. Mi-e drag sa scriu azi cum nu mi-a mai fost de mult, si-atata soare se ingramadeste acum in sufletul meu. Exact asta face, se ingramadeste, asta-i cuvantul. Zvacneste si palpita si se inghesuie prin toate colturile, soare, soare, soare!
Mi-e drag sa scriu pentru ca e o zi pe care nu vreau s-o uit si vreau s-o pastrez mereu prin colturile alea, ca pe un crampei din acest soare nebun. Si vreau sa-mi amintesc mereu aceasta zi, si ceea ce voi scrie acum vreau sa fie o sursa de nebunie frumoasa de fiecare data cand voi fi zbuciumata sau trista, de fiecare data cand voi fi suparata pe lume. (...) Inghetata, ploaie prin oras cu prosopul nostru cel albastru si mare pe cap, Ducu Darie si cei patru cercei ai lui, expeditii cercetasesti printre urzici si fantome, visine coapte, scari inguste si spiralate pana sub acoperis, melci, dans descult pe covorul cu Elvis, zmee...Si niste copii care sa se bucure de ele."

De ce-am uitat sa ma intorc mereu la ziua asta, asa cum am promis atunci? Ce bine ca a existat aceasta zi in care nu eram o lady si nici nu-mi propuneam sa fiu!
Uitam lucruri pe masura ce crestem

Si ca sa intelegem mai bine, rasfoim asa:
Mircea Eliade - Romanul adolescentului miop

3 comentarii:

Simina spunea...

Daaaa, am si uitat de bar. De micul bar underground unde atarnau plase de pereti si unde am stat sa ne uscam si am dansat desculte cu saracul chinuit care nici nu mai stia ce sa faca cu atatea fete salbaticite de ploaie.

uhuuu, intoarca-se!

Anonim spunea...

Fetele mele pentru neinitiati sunt un corp gigantic cu 4 capete perfect descris de ziua asta! Mutantul incorporeaza de fapt o secta ce isi acopera capul cu o patura cand iese in lume, care sfideaza legile fizicii incercand sa inalte un zmeu punand "carul inaintea calului", care are ca blazon poza picioarelor sale ude.

Crisa spunea...

Lino Alino, fetele tale sunt un cerber deci! Oare ce intrare magica pazesc ele?