vineri, 4 ianuarie 2008

Poveste de Craciun

Povestea mea incepe asa: si eu, si Irina am primit cadou de Craciun cate un cos mare verde plin cu povesti, bomboane de ciocolata si carti frumoase. Una dintre carti avea coperti aurii lucioase, cu o posetica de printesa desenata pe coperta, si promitea: “Cum sa fii o lady”. Ce-ar fi mers mai bine decat asta sub bradul magic al Irinei?
Dar Irina, din spatele canii ei de ceai, pufnea nemultumita: “Cartea asta e neprietenoasa. Uite, uite ce zice aici: O lady nu intarzie niciodata la birou! Deci eu nu sunt o lady si nici n-o sa fiu niciodata! Uite, fii atenta aici…uf!”
Sa ne intelegem, nu vorbim despre orice Irina cu orice fel de brad magic, vorbim despre cea mai veritabila lady din cate exista in vremurile noastre, si despre un brad sub care gasesti comori, portrete esuate, aripi de zana (cu tot cu bagheta), lumanari mari albe si Edith Piaf. Ca sa usuram lucrurile si s-o cunoasteti mai bine, daca s-ar fi facut vreodata un film dupa acest blog, atunci pe Irina ar fi jucat-o…Audrey Hepburn. Pentru ca numai Audrey Hepburn ar fi stiut sa-si penseze sprancenele, sa-si aranjeze parul, sa priveasca si sa mearga pe tocuri ca Irina. Da, ea!

Asa ca am ajuns aici si va intreb si pe voi: Daca Irinei ii e teama ca nu va fi niciodata o lady, ce-ar putea spune domnita aici de fata, care in liceu avea parul rosu si tuns baieteste, cercel in buza si tatuaj (cu acesta din urma inca mai e potcovita)? Sa se descurajeze total in camera ei fara brad? Sau mai gaseste cateva domnite aspirante la titlul de lady si incercam impreuna acest drum? Hai sa stabilim impreuna contextul…

Si ca sa intelegem mai bine, rasfoim asa:
Candace Simpson-Giles - Cum sa fii o lady. Mic tratat de eleganta

Un comentariu:

Anonim spunea...

imi place bula ta de cristal, cu printese in miniatura, cu soapte regale, mici tratate de conduita ludico-matura, cu povestile tale despre printese care traiesc linga noi(si nici macar nu le acordam atentia cuvenita).poate ca toate fetele suntem mici printese(eu una as vrea sa fiu, inca de cind citeam craiasa zapazilor0, sau poate ca doar ne place sa ne construim o lume aparte in care castelele nu sunt de nisip si printii chiar exista. indiferent de motiv, lumea ta e una draguta in care imi place sa fac vizite dimineata:)

so, have a nice journey princess:)