luni, 21 ianuarie 2008

Am cunoscut o lady

Astazi am cunoscut o lady. O lady adevarata, care e indragostita de conceptul de cigarette & coffee (n.r. in engleza in original), desi nu fumeaza si nici nu bea cafea (si daca se mai dezvaluie un pic poate o sa aflu ca de fapt mai e si vegetariana si recicleaza hartia ca sa cumpere un copac). Iubeste culoarea si aroma si consistenta acestui concept, si povestea din spatele lui.
De fapt nici n-am cunoscut-o, doar mi-am imaginat-o citindu-l pe Zola intr-o cafenea din Montmartre, cu o tigara si o cafea si o lume a ei: Milady parisienne inconnue. Atat de bine mi-am imaginat-o, incat imi venea sa-i iau tigara dintre degete doar ca s-o pot gusta.

Asa ca daca existi, hai sa fugim impreuna la Paris!

3 comentarii:

Alexandra spunea...

Coffee & Cigarettes? arome si culori? si as intreba : "is it me?"..."can it be me?" :)) da i'm blushing si nu conteaza, eu zic "Oui". [closer to hippie rather than lady] but I'll dare to apply for the whole Paris trip anyhow ;;)

Crisa spunea...

Oare esti tu?
Gata, aduna-ti esarfele colorate si pastilele de stomac (absolut necesare dupa abuz de crepes au cholocolat) si pregateste-te pentru efuziunea pariziana!

Alexandra spunea...

oh da. si palariile boeme, tigara lunga si sa nu uitam si privirea adecvata unei lady ;;)