sâmbătă, 19 ianuarie 2008

Amelie

Audrey Tautou este noua Audrey Hepburn! Cand toata lumea o va cunoaste si primii critici de film vor incepe s-o compare cu Audrey Hepburn, sa nu spuneti ca nu v-am zis.

Am stiut de cand am vazut-o prima oara in Amelie, tunsa ca un spiridus si cu sprancenele ei miraculoase (v-am spus ca am un fetis pentru sprancene?), zambind ghidus cu buza de sus rasfranta peste buza de jos. Iar felul in care priveste pierdut sau isi linge degetul mare dupa ce a mancat ultima firimitura de Castels cu ciocolata in Hors de prix e atat de hepburnian, incat pe loc m-a izbit asemanarea!

Si ca sa intelegem mai bine, vedem asa:
Hors de prix in paralel cu Breakfast at Tiffany's

4 comentarii:

Alexandra spunea...

Tocmai acuma de vreo 10 min am terminat de vizionat Hors de prix, useless to say i agree with your hepburian concept :))

Irina spunea...

Si mai este un film tare cu audrey tautou, dar vai, nu mai stiu cum se cheama, dar ea are exacat tunsoarea pe care o descrii si fuge din Franta la NY sa devina vedeta. Dupa ce se instaleaza in gradina unuia si face dus la cismeua lui, se lasa descoperita si devine o steluta de cinema.

Andreea Verde spunea...

Dap, ai dreptate. Si criticii au observat asta, ba chiar au alaturat 2 poze in care asemanarea e evidenta. (http://bp3.blogger.com/_ihsMhGHZZ9w/Rjux605HrPI/AAAAAAAAAHE/MOEWS2wO8gk/s1600-h/audrey-audrey.jpg) asta e poza.:)

Rosaline spunea...

ma rog, daca zici tu - mie nu mi se pare. Am vazut amandoua filmele si imi plac ambele actrite, dar nu prea seamana una cu alta.
Audrey H. e mai copilaroasa, mai inocenta, pe cand Audrey T. e mai provocatoare, mai rece..
Ma rog, poate e vorba si de roluri, pentru ca am vazut-o si timida pe Audrey Tatou. Cu toate astea, Audrey Hepburn e unica si neschimbata in toate filmele ei.