marți, 14 septembrie 2010

Scrisoare de bun-ramas


Domnitele mele dragi,

Maine-poimaine se face 17 septembrie, asa ca mi-am luat inima in dinti sa va trimit de acum mailul de la revedere ca sa nu fiu stresata toata saptamana. Luni dimineata e un moment numai bun sa scapi de toate lucrurile neplacute. Drept dovada ca pana si scoala a inceput mai devreme ca sa fie luni prima zi.

Va multumesc mult de tot pentru ultima jumatate de an, care a fost minunata! Va multumesc pentru toate OOP-urile, RFQ-urile, PTS-urile si PPR-urile cu care nu m-ati lasat sa-mi bat capul singura, pentru rabdarea cu care mi-ati dezvaluit minunile Excel-ului, pentru masa din sala de focus pe care m-ati ajutat s-o schimb si pentru toleranta cu care mi-ati suportat manifestarile de expresivitate. A fost exclusiv meritul vostru pentru faptul ca in numai cateva luni Nielsen a reusit sa-mi fure inima (exclusiv am zis!).

In tot cazul, plec cu un zambet humongous pe fata datorita voua si sa stiti ca o sa mi se para foarte suspect daca nu faceti push sa veniti la mine in vizita! Va astept cu sangria si cu insight-uri culturale despre spanioli. Daca vreti va fac si o plotare, dar sa aduceti voi flipchartul.


Mai avem cateva zile, sa ne bucuram de ele!
Crisa

P.S. V-am lasat mostenire cariocile parfumate, folositi-le cu cap

Crisa
Free-rider crazy sociologist
110 Aribau Street, 3rd floor, flat 2  
Barcelona, Spain


5 comentarii:

Blandi spunea...

ce frumos ai scris, Crisa draga! Te tzuc! O sa-mi fie tare dor de tine! :*:*:*

Simina spunea...

si scrisoarea mea de la revedere unde este?

hunkypunky spunea...

si cu noi cum ramane Galu?

Crisa spunea...

Fiecare va avea scrisoarea ei, nu va panicati! Dar i-am promis Siminei ca va fi in Cc la toate chiar daca n-o privesc; asa ca trebuie sa gasim o forma de Cc pretabila la blogspot.
Galu, sa-ti iasa bine tatuajul, sunt cu tine azi acolo si te tin de mana! Tot soarele la tine sa fie!

Sabina Georgescu spunea...

mult noroc pe noi meleaguri si poate cand ne mai intalnim, iti fac o noua fusta calatoare ;-)
www.sab-handmade-designs.com