luni, 25 august 2008

Her Ladyship London

"Dupa o betie sanatoasa la Dublin, e ideal sa mahmuresti la Londra", mi-au zis fetele cand am plecat. Asa ca am coborat pe Heathrow convinsa ca ma va invata Her Ladyship London sa ma comport ca o lady chiar si mahmura fiind.

Si m-a ajutat Londra in vreun fel? Sa spunem ca da, pentru ca datorita ei am reusit sa trec peste absurdul scandalului Neagoe care mocnea inca furibund cand m-am intors.
Asa ca incerc sa ma comport cum am invatat in cartea cu coperti mov pentru care mi-au lucit ochii in magazinul de suveniruri de la Buckingham, fiindca o si vedeam cum s-ar potrivi perfect pe raftul meu de carti neghioabe, alaturi de Cum sa fii o lady. Adica imi incrucisez picioarele numai la nivelul gleznelor, stau cu spatele lipit de spatarul scaunului, cu mainile in poala, si plina de gratie imi scrasnesc dintii intr-o injuratura pentru pseudo-jurnalistii nostri si tot neamul lor.

Uh, ce nevoie aveam de asta! Si am reusit fara sa-mi pun coatele pe masa!

Iar ca sa intelegem mai bine postura gratioasa pe care o adopt, rasfoim neghiobia cu coperti mov:
Lucy Gray - Her Ladyship's guide to modern times

4 comentarii:

Alexandra spunea...

ma bucur ca ai vazut Londra. ma bucur ca ai simtit Londra, pentru ca ea e minunata!

cat despre scandalul Neagoe iti zic doar ca uneori mi-e scarba de "colegii" mei de breasla si regret ca inca nu am puterea numelui, de care sa ma folosesc in cazuri din astea.

e un scandal politic in care augustin buzura e "mare om de cultura", adrian paunescu e presedintele comisiei de cultura a senatului si vacaroiu e cine e. in cazuri din astea, patapievici ramane doar un instument de aruncat mizerii in el, iar Neagoe... s-a transformat in motiv de marlanie suprema din partea altora.

Crisa spunea...

Cum iti ziceam si deunazi, nu simti ca-l citesti pe Bukowski in tara care nu trebuie?

Anonim spunea...

ce e atat de frumos in ce au creat drogatii aia in centrul cultural roman de la ny. asta reprezinta cultura romana? eu sunt tanar, sunt roman si nu ma simt cu nimic reprezentat de porcariile lui neagoe. de acord, daca le prezenta intr-o expozitie facuta pe banii lui, nu pe banii tuturor romanilor, si in numele nostru. pacat ca nu se face un referendum sa vedem cati tineri se simt reprezentati de egiptenii aia, de pule si de zvastica? asta e cultura noastra? ma mir ca nu a desenat si niste ciobani romani violand o olandeza in fata sotului, daca tot asta crede el ca ne reprezinta. ma intreb ce parere a avut plesu, de exemplu de desenele alea. nici in cel mai dubios cartier al bucurestiului nu am vazut desene atat de vulgare si infecte ca cele din institutul cultural roman. nu inteleg de ce nu este inca dat afara de acolo si inchis la dezintoxicare.

Alexandra spunea...

Cristi Neagoe este doar un reprezentant al ICR NY. Exact cum l-au atacat pe el puteau sa atace pe oricine acolo, de la doamna Suteu la femeia de serviciu, spunand ca se drogheaza si ca bea pipi sau mai stiu eu ce.

Nu suntem aici pentru a discuta arta contemporana, pentru ca asta nu e treaba noastra, ci a criticilor si a celor care aleg sa se duca sa o "viziteze". Aici vorbim exact despre atacul la persoana practicat de jurnalistii din Romania si asta, dintr-o lipsa de argumente si documentare enorme. Ce a facut Neagoe in timpul lui liber e exact problema lui, pentru ca nici eu nu il caut pe "domnu'" Andrei Badin la oo toata ziua sa vad ce face. Desi, e persoana publica exact ca si Neagoe.

Nu este expozitia lui Neagoe, nu este aleasa de el, nu el e de vina (asta daca e cineva de vina - pentru ca, evident, nu e nimeni).

Daca tie nu iti place expozitia, asta e. Poate nici mie nu imi place de Plesu, de exemplu.

Repet, mi-e rusine de colegii mei de breasla si completez: mi-e rusine si de unii colegi de generatie, tineri, care nu inteleg diferenta dintre atac la persoana, marlanie si grosolanie si corectitudine si documentare!