duminică, 28 septembrie 2008

Dor de Cum sa fii o lady

Am intrat prin efractie pe laptopul lui Merveilleuse soeur si i-am citit povestile. N-am mai simtit emotia asta de cand eram mica si va povesteam ca inchideam usa dupa ea cand fugea noaptea de acasa, ca sa aprind apoi lampa si sa-i citesc romanele in curs de scriere.

Si pentru ca Merveilleuse soeur scrie cel mai frumos dintre toate surorile din lume, m-a apucat asa un dor de blogul meu! Am toata noaptea la dispozitie si scriu din camera ei. Asa ca va urma un post lung.

2 comentarii:

Ramona Gabar spunea...

adica nu inteleg ce povesti ai putut sa gasesti si de ce furi daca stii ca nu e frumos! hmm??

Crisa spunea...

Ce sa fac, mai, sora mea? Daca de multi ani nu te-am mai citit! Cum sa petrec eu o noapte la tine si sa nu-ti citesc povestile?