sâmbătă, 5 aprilie 2008

Livada cu dorinte

Lumea e un loc fantastic! Ma plimbam azi cu Bamse prin livada, cand ne-a oprit un baiat si ne-a intins cate o busola. Baiatul era blond si avea 16 ani, iar busolele lui erau gri cu rosu, exact asa cum trebuie. Si totusi cum se poate? Imi doream o busola, iar acum am primit trei (de fapt as fi avut doua, dar Bamse s-a amuzat de ochii mei uimiti de fantasticul momentului si mi-a cedat si busola lui).

Maine o sa ne plimbam din nou prin livada. De-abia astept sa vad ce minunatie se mai intampla!

3 comentarii:

Simina spunea...

Dar unde este aceasta livada si de ce este tinuta departe de ochii mei frumosi?

hunkypunky spunea...

da, da! si noi am primit!numai ca dragu cum zice ca nu are nevoie de directie a pus-o in focul de gratar! pfuaiii! cred ca l-a indrumat ceva teribil!

Crisa spunea...

Desi nimeni nu m-ar crede pe cuvant, livada exista in realitate, ea e asezata intre o placinta moldoveneasca plina ochi cu lalele colorate, drumul spre poiana si cel mai frumos magazin cu rochii.