marți, 26 februarie 2008

Ce nu este Simina

Pentru ca suntem intr-un impas, acum cateva zile Irina mi-a propus cu cel mai serios ton sa-mi convoc toti cititorii si sa gasim impreuna o cale pentru Simina. Adica sa ne intrebam impreuna: "Ce-ar putea sa faca Simina in viata de-acum inainte?" si poate sa venim cu niscai idei.

Ca sa taifasuim impreuna despre asta, ma gandesc ca ar trebui sa va dau cateva indicii despre cum e Simina. Dar in loc de asta, m-am hotarat totusi sa va spun mai degraba cum nu e Simina. Aceasta idee mi-a dat-o printul nostru - cel ce-si dorea o lista de printese, il stiti, v-am povestit despre el - spunand ca ar prefera sa vorbesc despre ce nu este el si nu despre ce este, cu mentiunea ca e un fel de mystery game la mijloc si ca imi explica el cand ne vedem. Asa ca preiau acest fel de a vedea oamenii pentru toti cei din jurul meu (mai bine asa, poate data viitoare te trezesti ca se revolta vreunul nu pentru ca n-ai scris nici o poveste despre el, ci pentru ca ai scris prea mult): si anume voi vedea cum nu e omul respectiv si nu cum e.


Deci cum nu e Simina:
-Simina nu se tunde in scari
-Simina nu face mofturi la mancare (te-ai gandit ca tocmai de-aia e candidatul numarul 1 la toxiinfectie alimentara?)
-Siminei nu ii plac cadourile strict functionale si nepersonalizate, dar nici cele prea personalizate si fara nici o utilizare (na! Sa te vad ce solutie gasesti la dilema asta!)
-Siminei nu ii place sa lucreze in incaperi cu lumina artificiala
-Siminei nu ii place sa taca (chiar data trecuta ai auzit-o vorbind cu tine in gand in timp ce aparent tacea)
-Siminei nu-i place sa se vorbeasca in timpul filmelor daca nu a initiat ea discutia
-Simina nu vrea sa auda discursuri cu mantre, tantre, energii si misticisme
-Simina nu-si amesteca grupurile de prieteni
-Simina nu e prietenoasa cand e trezita din somn sau obligata sa se terezeasca devreme
-Simina nu e de parere ca atunci cand e nervoasa ar trebui lasata in pace pe motiv ca "s-ar linisti ea singura"
-Siminei nu ii place sa fie tinuta in casa
-Simina nu-ti scoate niciodata ochii atunci cand ii datorezi bani
-Simina nu poate sa reziste batranelelor si batraneilor
-Simina nu-si frustreaza prietenele dezvaluind pretul real al pantofilor scumpi pe care si-i cumpara (sau le uita pretul pe loc, oare? Raspunsul la intrebarea asta inca te mai framanta)
-Simina nu crede ca e ea responsabila sa poarte de grija oamenilor in toata firea
-Simina nu ar aprecia deloc acest articol si nici ideea ca altcineva sa-si dea cu parerea despre ce ar trebui sa faca ea pe viitor

Gata...am obosit...Dar m-as bucura sa veniti cu idei, oricat ar parea ele de fara rost si fara nici o legatura cu lumea reala, pentru ca Simina asteapta un semn (desi ea nu crede in semne) care sa-i arate ce-ar trebui sa faca de-acum inainte.


Si ca sa va dau totusi si niste indicii despre cum e de fapt Simina, rasfoim asa:
Gellu Naum - Zenobia

6 comentarii:

Simina spunea...

tare intruzive mai sunteti, mai fetelor.

Anonim spunea...

M-am simţit şi eu un pic intruzivă răsfoindu-ţi blogul, dar şi uimită pe alocuri de savoarea tainică, şoptită în miez de noapte, a unor cuvinte.

Anonim spunea...

din seria ... nici inalta nici scunda.. nici grasa nici slaba... nici tanara nici batrana.. e clar!.. o cetateanca!

Irina spunea...

Eu chiar m-am hotarat sa nu imi dau cu parearea decat intrebata despre subiect (nu Simina ci drumul ei de acu inainte); evident ca nu m-am putut abtine si i-am desenat o schemuta mica; si apoi am googalit juma de zi noul ei potential angajator pana am gasit toate muradriile scrise despre el vreodata.
Ea stie ca e libera sa faca ce vrea si ca nimeni nu va incerca sa ii schimbe parearea la fel de bine cum stie ca noi o iubim, si, intruziv sau nu, nu o vom lasa sa sa se iroseasca intr-o camaruta prost luminata...

Eu aveam doar doua comentarii: Simina nu manaca stafide si ficati, deci de la astea nu se va intoxica alimentar nicioadata; Simina nu poate face sub nici o forma o lista cu toate culorile de pantofi pe care le are, daramite cat costa sau cati sunt...

Anonim spunea...

Ufff...m-am tot gandit si m-am tot gandit si...intr-o prima faza am zis: vata de zahar ars sa fie! ...dar mi-am dat seama ca ar musca copiii de nas...
Intuitia imi spune insa ca job-ul perfect pentru ea e: Caciula magica din Harry Potter!

Simina spunea...

Da, da. Sa stau toata ziua pe capul omaenilor si sa le spun eu ce sa faca, asa din prima, fara drept de intrerupere sau neobedienta. Practic sa ma plateasca cineva ca sa fiu critica si rea. Iuhhhuuu,