miercuri, 16 ianuarie 2008

Sa-ti intre bine-n cap!

Cineva mi-a spus azi ca oamenii au nevoie sa te centrezi mai putin pe tine si mai mult pe ei, pe cum sunt ei si pe care sunt nevoile lor. Si cand o sa faci asta, o sa stii sa le spui ce-si doresc sa auda, sa faci ce-si doresc sa vada, si atunci oamenii o sa te iubeasca (de fapt, discutia era cu "clientii au nevoie sa..." si nu cu "oamenii au nevoie sa...", dar fie si-asa, am extrapolat numai un pic).

Si mi-am dat seama ca vorbim despre doua tipuri de atitudine diametral opuse: pe de o parte avem printesa care este asa de fragila (si de constient-minunata in fragilitatea ei innascuta, dar si cultivata cu varf si-ndesat) incat nu numai ca se centreaza pe sine, dar ii incurajeaza si pe ceilalti sa se centreze tot pe ea. Si oamenii din jur sunt fericiti sa se centreze pe ea si sa faca cerc in jurul minunatiei ei! Pe de alta parte, o avem pe lady, care oricat de fragila ar fi, stie sa isi construiasca un scut si sa se puna in umbra in fata oamenilor si sa le arate celorlalti cat de minunati sunt. Si oamenii din jur sunt fericiti sa se simta importanti!

Tu ce fel de femeie esti? Printesa sau lady? Dar ce fel de femeie vrei sa fii?
Ce bei: apa sau unda?

4 comentarii:

Anonim spunea...

Pai ideala nu e o lady care sa fie o lady desavarsita la munca si o printesa acasa (printeza cu vagi urme de lady)?....hmmm... sau era invers?.. cat despre mine...printesa! :) prea multe formalitati pentru lady... deci da.. deci direct printesa!

Crisa spunea...

Doamne, n-am inteles nimic! Tu esti o printesa sau iti doresti o printesa?
"Printesa Bamse", asta ar fi un titlu inediat pentru Simina mea care-si dorea multe carti despre printese

Irina spunea...

eu am gasit combinatia perfecta intre lady si printesa (2 titluriintre care nu as reusit sa aleg nicicand): zana.

Argumente:
1. este complet egocentrista cu atitudine sclipcioasa gen 'look at me, look at me!"
2. are bagheta magica
3. orice printesa trendi are o zana (pentru ca zana are bagheta magica)
4. ii pasa sigur si de ceilalti, pe care ii si ajuta la nevoie (ai ghicit, cu bagehta magica)

Crisa spunea...

Ah da, ah da, zana este aceea! Cum de am omis tocmai zana, zana cu bagheta, zana, zana?... Trebuie sa scriem ceva despre ea, poate in legatura cu cartea cu zane pe care am primit-o de Craciun.

Stiu Irino milady, a fost un Craciun magic! Si atat de bine se inteleg si petrec atat de frumos zanele din Visul unei nopti de vara impreuna cu Ephemere de Chine la mine pe biblioteca (PE biblioteca si nu IN biblioteca pentru ca sunt prea mari si nu incap)