luni, 3 august 2009

Mi-am aruncat ochii pe Cum sa fii o lady, complet intamplator, pentru ca era pe birou, iar eu asteptam agasata sa mi se trimita un mail care nici macar nu era atat de mare ca sa aiba circumstante atenuante (IT-ul? Ma ajuta si pe mine cineva?). Se deschide de la sine la pagina 87, capitolul "Organizarea unei petreceri", unde troneaza pe toata pagina urmatoarea regula: "O lady se va stradui sa afle si sa retina numele echipelor care joaca in finala campionatului national de fotbal."

Haida-de! Asta da criteriu ca sa separi graul de neghina in lumea plina de etichete a ladyship-ului autentic! Mi se pare corect si complet justificat! Asa ca intr-o alta lume paralela, in lumea plina de etichete (date de mine) a gentlemanship-ului autentic, un gentleman se va stradui sa afle si sa retina numele tuturor membrilor clanului Buendia dintr-Un veac de singuratate al lui Garcia Marquez. Asta e o regula fundamentala pentru a face conversatie intr-o petrecere reusita din lumea mea!

Poftim! La fel de justificat!

2 comentarii:

Simina spunea...

Si iata cum m-ai scos un ras cu glas tare in mijlocul biroului pe care nu am putut sa il explic (intrucat nu se cade sa citesc si sa ma distreze blogurile prietenelor in timul de birou).

Foarte justificat, intr-adevar. Nu vrei tu sa scriem reversul lady-ship-ului, "Cum sa fii a lady's companion?"

Crisa spunea...

Ba vrei! Un fel de varianta moderna la Jurnalul unei fete greu de multumit al lui Jeni Acterian. Iar la final n-o sa ne mai vrea nici un mascul demn, nici macar Duran!