duminică, 7 iunie 2009

Domnule Tanasescu, ma ajuti cu niste poze?

Atunci cand voi fi mica, vreau sa fiu ca Ines! Ines e flegmatica si directa si nu spune niciodata mai mult decat e necesar; ea te lasa sa citesti printre randuri. Ines citeste "Tournee du Chat Noir" cu cel mai graseiat 'r' din cate mi-a fost dat sa aud; ea invata la Scoala Franceza. Ines se indragosteste la prima vedere, dar e sarcastica si nepasatoare; ea stie ca qui s'aime se taquine.
Ines nu vrea ca langa printesa pe care tocmai a desenat-o sa apara si un print. In lumea ei de basm, printesele n-au neaparata nevoie de un print ca sa fie fericite. Ba mai mult, adauga Ines ridicand dintre creioane colorate ochii ei frumosi, am vazut chiar doamne care nici macar nu erau printese si erau foarte fericite singure!



Atunci cand o cuceresti, Ines iti spune cele mai frumoase povesti adevarate. Imi povesteste ca imediat ce termina clasa I (si numara pe degetele cate saptamani mai are: asta, inca una, 3, 4!), va pleca in Tunisia intr-o calatorie, de unde va invata multe. Nu ma pot abtine si-i spun ca si Simina mea a fost in Tunisia chiar saptamana trecuta, iar de-acolo mi-a adus o brosa din argint berber. Tocmai ma pregatesc sa-i explic ce-i cu berberii, cand Ines coboara vocea sa n-o auda nimeni altcineva si-mi spune secretul pe care i l-a incredintat mama ei cand a fost destul de mare ca sa inteleaga: "Stii ca de fapt Ines e nume berber? Spaniolii l-au furat de la berberi! Si-acum toata lumea ma intreaba de ce am nume spaniol; vezi, oamenii nu stiu!"

6 comentarii:

Simina spunea...

foarte frumos ai scris, ti-am trimis poze.

Crisa spunea...

Multumesc pentru poza, iaca am adaugat-o. Povestea mea e deschisa la completari.

Simina spunea...

Bine.

Ines nu face baie fara costum de baie si nu neaparat de rusine (desi oricum nu se cade) ci pentru ca ea stie ca nu are voie.

Si daca oricum sora ei mai mare ii aduce costumul de baie (acela roz pe care i l-a cumparat special si care este chiar nou), Ines nu intra in apa neinsotita. Desi stie sa inoate foarte bine prefera sa poarte aripioare, pe care insa nu poate sa si le puna singura. Astfel ca iti intinde mana gratios fara sa scoata un cuvant si asteapta, nu se plange deloc daca nu intra din prima si spoi iti multumeste cu vocea joasa, aproape deranjata de nevoia de ajutor.


Cand vorbeste despre mama ei, Ines sopteste.

Crisa spunea...

Sunt foarte geloasa pe timpul petrecut cu Ines! Ce se intampla oare in acest weekend, primesc si eu o invitatie la the mansion in acelasi timp cu Ines?

Dan Ioanitescu spunea...

I-am spus:
-Ce frumoasa esti Ines!
-Multumesc, mi-a raspuns.

Ou sont les grandes manieres d'antain?

Dan Ioanitescu spunea...

Astazi i-am citit lui Ines si prietenei ei Ilinca, povestile de pe blog. Despre ea. I-am aratat si poza ei. Era foarte incantata. Poti sa te consideri prietena ei.:-)