marți, 15 iulie 2008

La Metoc

Onuca stie bine unde sunt portile spre alte lumi. Pentru ca ea a urat de prin copaci, s-a rostogolit prin roua si a dansat despletita cu Sanzienele pana s-au deschis cerurile. Asa ca aseara mica vrajitoare cu ochi verzi mi-a aratat o portita ascunsa spre alta lume.

Cand am vazut poarta abia intredeschisa, astfel incat sa nu ghiceasca orice strain intrarea, au inceput sa-mi tremure picioarele de frica. Mi-era de ce voi gasi dincolo de poarta, caci nu desluseam nimic printre copaci. Dar Onuca a calcat dincolo de linia portii ca la ea acasa. S-a strecurat pe potecute si s-a aplecat pe sub copaci, pana m-a scos la liman. Serbet de lamaie si o carte veche cu povesti de Puskin mi-au indulcit trecerea. Iar Onuca a fost acolo langa mine tot timpul, sa ma invete regulile noii lumi. De fapt, nu sunt prea multe reguli la Metoc: vorbeste in soapta, asculta copacii si lasa mate sa se raceasca.

Si ca sa intelegem mai bine, vizitam asa:
Strada Popa Rusu nr. 21 colt cu Bocsa, langa Armeneasca

3 comentarii:

Ramona Gabar spunea...

Hihi, iata ca ai descoperit si tu gradina cu ceai!!!
Alta lume, alt parfum, alte muzici....

Anonim spunea...

zambesti domne, sau ce faci?... trebuie sa zambesti, ca nu mai pot de dor si ca din a ta cauza am descoperit o Audrey Hepburn asa cum n-am stiut ca poate fi si asa cum nu mi-am putut-o imagina din scrierile tale... daaa e un vis de femeie... iata cum am nascocit un lucru bun din faptul ca iubitul meu e departe, ma pot uita linistita la filme la care el nu s-ar fi uitat in ruptul capului, am vazut aseara Breakfast at Tiffany's si My Fair Lady si sunt in extaz...daca odc-ul o sa fie bun cu mine am sa continui si-n asta seara.
Te pup, sunt la o fereastra distanta :)

hunkypunky spunea...

galu, cum stau si ma uit asa la tine de dupa birou si peste monitoare, printre carti de vizita si poze, mi-esti tare draga!
asa ca de fiecare data cand vrem sa avem si mai multa savoare printre gene, te iau de mana si dam o fuga la aromele din metoc!