marți, 29 aprilie 2008

Casa piticilor

Eu si Bamse tocmai ce-am trecut muntii inapoi, numai bine fiindca si merindele si puterile ne erau pe sfarsite. Ne-am minunat de zodii, de bastioane si de cel mai nepamantesc albastru, insa le-am inteles pe toate asa cum ne-a venit noua la indemana. De pilda, o chilie sapata in munte ne-a parut numai buna pentru o casa a piticilor: o casa plina de liniste care sa-i faca sa taca si sa se aseze tacuti fiecare in coltul lui depanandu-si barbile.

Nu de alta, dar Bamse tocmai ce trece printr-un moment grozav de chinuitor: se pare ca un pitic din ochiul lui stang nu-si gaseste locul, asa ca se tot zbate si se intoarce de pe o parte pe alta, si-l trage pe Bamse de pleoapa tot timpul. Pesemne s-a indragostit de vreun pitic din ochiul altcuiva si nu stie cum sa faca sa-i atraga atentia. Asa ca ne-am gandit sa-i asezam pe amandoi in casuta sapata in piatra. Poate chilia din munte o sa-i ajute sa-si depaseasca singuri fastacelile si o sa-i invete sa taca impreuna asa cum le sade bine unor pitici, fiindca pe noi ne-au bodoganit destul!


Si ca sa intelegem mai bine, vedem asa:
Bucovina cu minunile ei

5 comentarii:

hunkypunky spunea...

am fost si noi acolo! zau!minunat!
chilii si liniste multa si flori colorate!primavara trecuta!muah

Simina spunea...

Uuu, s-a schimbat fundalul blogului. Vad ca nu mai avem ursuleti. Acum avem o mana care tine ce?

Crisa spunea...

Povestea mea incearca o schimbare de context, sunt multe feluri de a fi o lady. Mana tine un evantai, sau cel putin asa va fi cand o sa se vada mai bine.

Anonim spunea...

Am si eu o poza ... sa vedem daca stiu sau pot sa o postez ... :D marturisesc faptul ca e prima data cand scriu un comentariu asa ca o sa il trec anonim si o sa ma semnez aici .... pt ca nu ma prea pricep cum sa fac altfel ... Irina N.

Crisa spunea...

Bine ai venit in lumea mea, aici Irinele sunt fericite si iubite. Poza promisa insa n-o vad:-(