vineri, 24 iulie 2009

Who do you think you are? Stirling Moss?

De cand am descoperit echitatia (ca sa nu spun calaria si sa ridice Ruxandra o spranceana cu subinteles la mine: "De-abia acum ai descoperit-o, feit?"), impartasesc tuturor bucuria de-a avea un scop in viata clar, concis si liber exprimat.

Rezolutia mea e sa am un armasar de frizian, cel mai frumos cal din lume, inalt, negru si lucios, cu picioare musculoase dar subtiri, cu un trap care-ti da fluturasi in stomac numai cand il privesti. In fiecare seara as fugi de la birou ca sa-i dau bomboane cu aroma de mere, sa-l bat pe gat in timp ce ma chinuiesc in scari la trap saltat, sa-mi pun degetele peste narile lui cand e obosit ca sa-mi sufle aer cald in palma. Si promit ca n-o sa mai cer nimic altceva!

4 comentarii:

Ramona Gabar spunea...

hai, ia-ma si pe mine data viitoare!!!

Simina spunea...

decat un echipament complet, o sa stralucitoare si o cravasa fermecata...

Crisa spunea...

Ah, si valtrapuri de argint!

Codruta spunea...

Frumos calutzul si frumoasa pasiunea pentru calutzi.
Eu am ajuns la concluzia ca fiecare femeie vrea sa calareasca cate un cal sau mai multi :) unele calutzi frumosi si galesi altele caii putere... :)
Trebuie sa fie tare emotionant acolo sus, cred ca te simti deasupra tuturor ca o printesa.