vineri, 13 martie 2009

Ne vedem la urmatorul Sabat

N-am mai putut sa scriu pentru ca n-am inteles nimic. Nimic din soborul de vrajitoare adunate s-o jeleasca. Nimic din ochii ei albastri care s-au inchis pentru totdeauna. Nimic din ochii albastri ai tuturor copiilor si nepotilor ei, pe care eu nu i-am mostenit.
Scriu acum, pentru ca am inteles ce trebuie sa fac. Am gasit arborele genealogic, l-am desfasurat in toata casa si am descoperit numele pe care-l uitasem: Ivanov. Si ca sa nu-l mai uit vreodata, planuiesc o calatorie initiatica in Bulgaria, inapoi la origini, in noaptea urmatorului Sabat. Deci pe 21 martie ma urc in masina si fug la Varna, ca sa-mi redescopar radacinile in Padurea de Piatra.

Unde se duc vrajitoarele dupa ce inchid ochii pentru totdeauna?

4 comentarii:

Dan Ioanitescu spunea...

Sa fii atenta unde iti lasi masina!
Bulgarii sunt mari vrajitori. Fac sa dispara lucruri. S-ar putea sa nu mai gasesti nici strada pe care ai lasat-o....

Crisa spunea...

Multumesc pentru zambet, atentia sa nu-mi dispara masina era ultimul lucru pe care m-as fi gandit sa-l iau cu mine la drum :-)

Dan Ioanitescu spunea...

Uite o lecturadespre vrajitoare.
altfel de vrajitorie.
Urmeaza linkul sau daca nu merge, intra de pe blogul eu.
Buni

Dan Ioanitescu spunea...

Uitai de link

Mihaela's Foresight
deh... batranetea