marți, 31 martie 2009

Inapoi la Paris

...si ma intorc la Paris de fiecare data, chiar daca planurile sunt altele, chiar daca oamenii sunt altii. Pentru ca Parisul e locul meu si simt ca revin, nu ca vin. Asa cum Viena ma invata ceva de fiecare data, Parisul imi aminteste ceva de fiecare data. Acum mi-a amintit ca astept un print care sa-mi aduca un buchet de lalele galbene imbracate in hartie de impachetat. Maro. Maron. Marron.
Mi-a mai amintit ca pana si dansatoarele de la Moulin Rouge erau in viata de zi cu zi croitorese. Ca poti fi o lady si fumand o tigara pe scari in fata Operei, nu trebuie neaparat sa ai acces la balcon. Iar vremea din Paris mi-a amintit ca poti fi capricioasa fara sa-ti pierzi farmecul.

Ultima noapte la Paris, cu o sticla de vin rosu sec pe Pont des Arts. Data viitoare venim cu paharele de cristal dupa noi!

2 comentarii:

Codruta spunea...

Te iubesc Cristinuca mea, descrierea ta despre Paris este cat se poate de reala. Cu toate ca la un moment dat mi-am dorit sa ma intorc acasa de la Paris si am fost cea mai fericita cand am ajuns in Romania. Asta nu pentru ca nu ar fi fost frumos la Paris ci pentru ca in Romania am lasat o parte din mine, pe voi, fetele mele si oamenii care imi sunt cei mai dragi.
Ma emotioneaza foarte mult descrierile tale, esti cu adevarat o lady.
Te pup.

Crisa spunea...

Nebuna mica ce esti, stiu eu cum te-ai intors de la Paris zicand ca-i urasti pe francezi si ca ce e cu femeile alea care miros asa urat? :-)) Eu zau simt ca m-am intors din Paris mirosind mai frumos.

Te pup si eu